Thursday, April 21, 2011

knoTtINg tEST & MenaGemeNT gaMe

        assalamualaikum...pejam celik pejam celik tibalah minggu2 terakhir pengajian ak di semester 2...so, masa nie macam2 test yang akan aku tempuhi...post kali ini aku nak ceritakan tentang test knotting tok subjek outdoor dan aktiviti aku dan rakan sekuliah lakukan selepas test tersebut...test ini dilakukan di dataran kolej kenanga...tepat jam 8.30pg kami berkumpul di lokasi berkenaan...kami diberi sedikit breafing oleh abang2 senior fsr...selepas breafing, kami diasingkan mengikut kumpulan low rope course...ahli group aku x asing lagi iaitu abbas, arrif, ieja dan raudhah...kami semua akan melakukan knotting test dalam kumpulan tersebut...pada ketika ini en.Ridzwan telah memilih kumpulan kami untuk menjalankan test...kumpulan kami diasingkan dengan kumpulan kami...sebelum test dijalankan, kami diberi sedikit masa untuk melakukan per siapan terakhir...kemudian, satu persatu ikatan disebut oleh en.Ridzwan untuk kami sempurnakan dengan masa yang ditetapkan...dari reef knot, butterfly knot, figure of 8 dan seterusnya...ada la dalam 8 ke 9 ikatan...masa test nie nsib bek la aku dapat buat semua ikatan dengan btul...x sia2 la aku berlatih 'mengikat'sebelum test knotting nie...pasal markah...aku x tau la dapat full mark kew x...harap2 dapat la kan...hehee...lepas test...kami dikehendaki melakukan management game...haa...nak tau management game ape yang kiteorang wat..?

knotting test...=)

         'blind walk' itu lah nama game yang group aku buat...game nie adalah cadangan dari ahli kumpulan aku, abbas yang pernah melakukan game tersebut ketika menyertai program luar...aku dan ahli kumpulan lain bersetuju dengan cadangan tersebut dan melakukan 'demo' dihadapan kumpulan lain...kami menunjukkan cara2 untuk main game ini dan menerangkan motif serta kebaikan management game kami...lepas selesai..kami menonton management game yg dibuat oleh kumpulan lain pula...hehee...masa nie macam2 gelagat aku tengok...ad yg klakar...ad yg serious...tp yg pling penting kami semua enjoy...=)

No comments:

Post a Comment