Monday, January 17, 2011

kelas pada 17 Januari 2011

assalamualaikum...bertemu kembali...hari ini aku nak cerita kan serba sedikit tentang kelas pada ptg tadi...seperti biasa pada setiap ptg isnin klas SPS133 diadakan di makmal komputer... ptg tadi aku agak malang sikit kerana duduk di barisan belakang...susah sikit la nak belajar...tapi tu semua salah aku jugak...sebab datang lambat... hehee...hari ini aku dan rakan sekelas diajr tentang orienteering...macam2 yang kami belajar...dari kelas ptg tadi ak tau la serba sedikit tentang sejarah orienteering, apa itu orienteering,  objektif orienteering dan banyak lagi la yg berkenaan orienteering..tapi aku x brape paham sangat tentang cara2 melakukan orienteering nie...mungkin x praktik kan lagi kot...lau dah praktik kan insyaallah paham...kami dijadual kan melakukan orienteering pada Rabu ini...ok la...lau ada masa rabu ni aku cerita kan macam mana aktiviti itu berlangsung....wsalam....

No comments:

Post a Comment