Tuesday, February 22, 2011

28 januari

Assalamualaikum...tentu anda tertanya-tanya knapa tajuk post nie '28 januari'...apa pulak yang aku buat pada tarikh ini...haa...nie lah yang ak nak ceritakan...sebenarnya tarikh nie la bermulanya kem outdoor recreation aku...sbelom tu aku nak cerita serba sedikit tentang kem aku nie... kem aku berlangsung pada 28 januari hingga 5 februari...bertempat di Tasik Chenderoh, Perak...kem aku pada kali ini agak special cikit...sebab menggabungkan kem amali perkhemahan asas dan amali perkhemahan akhir dalam satu kem...berbanding senior aku pd sem2 lepas...dieorang kena pergi 2 kem...kem nie disertai oleh pelajar-pelajar dari SHAH ALAM, JENGKA, SHAHPUTRA dan INSTEDT...jumlah semua peserta kem ini kalau x silap aku seramai 225 peserta...ok cukup pasal info kem...aku nak ceritakan apa yang aku wat pada tarikh nie...pada pukul 3 petang aku dan member2 dari kampus shah alam berkumpul di kolej kenanga...pada masa itu peserta2 dari kampus lain masih belum sampai...lepas berkumpul kami melakukan kerja2 yang masih belom selesai..kami mengangkat kayak, segala peralatan yang hendak dibawa ke chenderoh masuk ke dalam lori...sampai lewat petang jugak lah kami wat kerja 2...selesai kerja, kami g bersiap untuk majlis perasmian pada malam hari nya...                    













                                                                                                                                                                                                                          


pada malam nya...kami semua berkumpul di dataran kolej kenanga untuk majlis perasmian...majlis pada malam itu dirasmikan oleh dekan fakulti sains sukan dan rekreasi, Prof. Madya Dr. Mohd Hanafiah Abidin...selesai majlis...semua peserta diarahkan berkumpul mengikut kumpulan yang ditetapkan...aku, azam, beng, syazwan, anas, wan, epy,wani, tina dan aimi bersatu dalam satu kumpulan yang diberi nama "Gunung Siku".  pada malam itu kami berkenalan antara satu sama lain...tak susah nak berkenalan ngan group aku nie...sebab semuanya sporting...biasalah bdak sport rek kn...lepas berkenalan...kami semua dibenarkan tidur...haa...nak dijadikan cerita, malam 2 hujan plak...jadi peserta lelaki yg sepatotnya tidur di dataran kenanga terpaksa tidur bersepah di kaki 5 pjabat kolej...sekian...



               
               ucapan daripada dekan fakulti sains sukan dan rekreasi

No comments:

Post a Comment